vart är våren?

Det är så sjukt kallt men i solen är det varmt och den värmer verkligen skönt.
Idag gjorde jag en påfyllning klockan nio och var klar redan tio så då åkte jag ut till Stevie.
Det var så kul idag för han var verkligen över gosig och var med huvudet överallt där jag borstade. Så sötnötig är han och han blev riktigt glad för bananen han fick och stod länge och smaskade på den. Jag kom hem runt två och då gjorde jag bananpannkakor och till det hade jag grädde och jordgubbar. Grymt gott blev det iallafall. Sen somnade jag i soffan och slumrade gott en timme eller så. Idag blev det vila från gymmet men imorgon bitti kör jag igen! Efter gym väntar cafe jobb från tolv till nitton.. blir en ledig helg för mug iallafall och det ska bli skönt!

ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback