Lördag.

Jag är en dag före i mitt schema märker jag. Gårdagen kändes som lördag och idag känns som söndag.. skönt med tanke på att jag jobbat varje helg sen innan jul. Denna helg blir det inge jobb för min del men en vecka på cafet blir det iallafall! Igår gick det bra på cafeet och man kommer in i sakerna mer och mer för varje dag.
 
Idag vaknade jag upp hos mitt hjärta och sen åkte jag hem för att äta frukost och sen träna med Rebecka. Vi värmde upp på cykeln och körde sen kondition på löbband och crosstrainern. Blev sådär härligt trött i benen vilket är härligt. Imorgon blir det också ett gympass fast mer på eftermiddagen.
Efter gymmet åkte vi och handlade till morotskaka som vi hittade ett nyttigare recept på. Vi böt ut lite ingredienser ändå från 3,5 dl socker till ca 2 dl. Sockret är boven i allt! Försökte hitta stevia på coop men hittade inget så jag får fortsätta mitt letande! Kesella hade vi även i så protein fick vi i oss iallafall efter träningen.
Nu har Rebecka åkt hem så jag sitter här och kollar på snobben på tv haha sååååå bra ju!
Måste ta itu med mitt stökiga rum sen också så småningom och ikväll blir det myskväll hos mitt älskade lilla hjärta. Min andra halva.
 
En annan sötnos är lilla Stevie! Han fick en banan som han länge stod och smaskade på i torsdags. Sötnöten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback