En bra dag!

Idag har det varit en bra dag som gått sjukt fort. Började ju på cafet klockan 8 och jobbade till 16.15. Innan jobbet vid halv 8 åkte jag förbi lackcentralen för att visa upp blåbäret för att få ett pris på lackeringen som behöver göras. Bilen fick ett gott besked och ska lackas om två veckor och sen kan vi rulla vidare ett bra tag till. Idag på jobbet har jag lärt mig mycket så nu kan jag kassan nästintill felfritt och allt annat börjar även att sätta sig.
Imorgon bitti blir det gym på morgonen och sen ska jag åka till stallet och rida ut med Madde så det blir riktigt trevligt!
Fredag blir också en stalldag med Stevie. Myspys!

Nu kollar jag på djurakuten och sen blir det stockholm brinner och efterlyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback