Dålig uppdatering..

Det liksom blir så när man sitter vid surfplattan det blir inte samma sak att blogga då. Får inte in några bra bilder då så då får det bli bildtomt;)
Igår var jag ute hos Stevie och myste och så. Vi red ut en sväng på en äng och bara chillade i solskenet;)
Det är dåligt underlag nu när det är varmt och kallt hela tiden så smälter det och fryser till is. Inte så kul men det blir ju bättre med tiden iallafall. Allt gick jättebra och ännu bättre är ju att solen tittar fram nästan hela tiden nu och den värmer verkligen. Idag vaknade jag upp hos Filip och åkte till stan tidigt för att köpa ett par skor. Jag var där redan vid åtta så nu är man rätt trött också efter att ha jobbat nio till två och endast nagelkunder. Känns ibland som ögonen ska trilla ur. Nu ligger jag i soffan och tittar på tv4 play och familjen annorlunda som gick igår men som jag missade. Det blir snart middag innan jag ska åka iväg på intervallpass med Rebecka.
Till middag blir det torsk och potatis med grönsaker och sås. Gött!
 
hörs efter intervallen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback