Besviken

Tydligen ska man inte tro för mycket. Man blir ändå bara besviken gång efter gång ändå.
Det blir en ensam kväll hemma och det är inget jag föredrar direkt..
Har ju haft Stevie både igår och idag och har ridit ut båda dagarna med Madde och det har varit riktigt mysigt i solen och man kände riktigt hur den värmde. Fått lite ridvägar visade men det är svårt att komma ihåg var man ridit men vi får se. Tur att Stevie hittar iallafall och är som en gående gps;)
Idag var det en riktigt pigg ponny som tyckte det var härligt att springa i solen.
Efter stallet så åkte jag till gymmet och körde en timme ungefär, är lite krasslig så tar det lite lugnt just nu.Imorgon bitti blir det morgongym med Rebecka innan det blir en lång arbetsdag i salongem för min del. Jag fick inte jobbet på Börjes så nu hoppas jag att jag får mer timmar på cafet istället. Alla extra pengar man kan få är värt guld för mig..
Ska kolla på hockey nu på tvn tror jag ellet så blir det ullared:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback