4/3

Idag blev det en tidig morgon för jag började tidigt i salongen. efter jobbet åkte jag och hjälpte farmor att städa. Nu sitter jag och väntar på att dra iväg på intervall flex pass.Det är intervaller i olika block och så flex delen är rörlighet. Ett riktigt pulshöjande pass där man har maxpuls hela tiden. Det gäller att andas rätt och dricka mycket för att orka!
Ska hämta upp Rebecka halv sju ungefär för att köra några maskiner på gymmet innan som uppvärmning. Nu jäklar är det bara att kötta på inför beach 2015?? (haha)
Fick hem mitt snygga fodral till paddan idag så nu kan jag bära den med mig vart jag vill.

Min lilla bil har hål på avgasröret så nu låter den som en rally bil men det är tufft eller?
Väntar fortfarande på svar ifrån Börjes. De lär ringa imorgon när jag jobbar på cafet 08-16 så jag kommer behöva ha mobilen i högsta hugg:-)

Ska fixa lite och sen hoppa in i bilen för att hämta Rebecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback