2/3

imorse vaknade jag upp klockan åtta hos Filip och åkte direkt hem för att äta frukost. Det är viktigt med en stadig frukost när man ska träna hårt på gymmet. Körde kondition och styrka och hade bra kontakt med kroppen idag. Skönt!
Efter gymmet åkte jag till jobbet för att ta emot en nagelkund som valde fina guld glittriga naglar. Efter jobbet åkte jag ut till pappa och åt lunch och det blev hemmagjorda köttbullar och potatismos. Det blir alltid bäst när man gör det själv från grunden..
Har sen varit hemma och började med att tända massa ljus överallt och la mig på sofflocket för att ta det lugnt:-)
Nu ska jag invänta mr F och kolla på melodifestivalen och film.
Imorgon ska jag jobba på cafet och efter det blir det en sväng till revisorn! ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback