Träningsdag

Vaknade upp klockan 8 idag och hade som plan att åka och träna efter frukost. Mamma och jag var och handlade frukost på lidl kl 9 och sen åt jag den och åkte till gymmet så att jag var där 10.30.
Tränade i  50 minuter och det var skönt, gick med lutning på måttbandet så det verkligen tog i rumpa och ben.
När man sedan skulle springa i uppförsbacke var det som att gå, kom knappt uppåt!
Nu känns det skönt i kroppen att träningen är avklarad för idag och tar nya tag för imorgon.
Har en kund klockan 10 och då tänkte jag träna på morgonen innan kunden och sen vid lunch ska jag iväg till min revisor och prata lite. Prata lite mer om företaget och sådant så att jag förstår mer än vad jag gör nu..
 
Jag vill åka till jakan och möta pappa för att sen åka till chilli men jag orkar inte ta bussen och inte bilen heller för då förlorar jag min bästa parkering ute på parkeringen ;) När alla slutar jobbet sen så blir det proppat på parkeringen och har man otur står man utan parkering....
 
Nå,tar jakan imorgon..
 
 
Sugen på tattooo...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback