Tidig morgon!

Idag ringde Filips klocka klockan 7 och han hoppade upp snabbt som attan!
Jag tänkte att jag skulle sova till 8 och sen åka och träna men jag hoppade upp jag med.
Hoppade i träningskläderna och gick ner och åt fil och musli och sen åkte jag iväg till gymmet.
Det var helt dött först men sen kom det en del folk så då blev det såklart kö till löpbandet..
Tränade lite mer än en timme och nu är jag hemma och ska äta lite mellanmål och kolla på filmen the impossible.
 
Saknar mitt hjärta som är och jobbar, hoppas vi gör något skoj ikväll! Eller att det går något bra på tv åtminstone..
Imorgon blir det lite jobb och sen ska jag nog åka och köpa ett par läderridstövlar!
 
Är sugen att göra något med mitt hår, men det kommer vara ett helsike att få bort mitt röda..
Vill ha en ombre!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback