söndag

Söndagar är verkligen en tråkig dag! Måste hitta en syssla att göra varje söndag tror jag. Idag vaknade jag vid 9 och så väckte jag filip. Vi åt frukost och lät den smälta i magen och sen åkte vi och tränade. Idag hade jag sjukt mycket ork så jag körde hårt! sprang 35 minuter på löpbandet ovh avslutade med styrka. Idag fokuserade jag på benen så imorgon kommer jag nog inte kunna gå ordentligt!

imorgon ska jag och pappa åka till hööks och cutrin och sedan ska vi till uppsala. I uppsala ska vi gå på biltema där jag ska köpa en ratt muff. Väldigt behövligt för min ratt blir så jäääkla kall! Hoppas det finns en fin rosa ;)

Jobbar eftermiddag imorgon:)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback