Kyla

Var det verkligen meningen att det skulle bli såhär kallt? Man fryser rumpan av sig så fort man går utanför dörren..
Imorse när vi vaknade så var det helt klart ute och träden gnistrade fint och man såg hur kallt det var. En stund där tvekade jag att kliva upp men det var bara att kasta på sig träningskläderna och åka iväg till gymmet.
Körde kondition och styrka och Filip körde även sitt race!

Har varit iväg och jobbat några timmar nu på eftermiddagen och nu har jag kurat ihop mig i min gosfilt och kollar på tv. Imorgon ska jag åka med pappa till stan för att lämna tillbaka min UV lampa jag köpte för några veckor sen.
Den funkar tydligen inte ihop med min vita gele, så typiskt men sånt är livet.

I helgen har jag inga planer mer än att träna och ta det lugnt! Ska bli skönt men jag blir lätt uttråkad så något vill jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback