Klippning och gym

Helgen som varit har gått fort som alla andra helger. I fredags umgicks jag med Filip och på lördagen jobbade jag och var hos pappa och lagade mat och bakade. Igår var det dags för mig att sälja av lite kläder jag inte använder. Jag var i komethallen till 8.00 och satt sedan där fram till 14.00 för då tröttnade jag en liten slant så det var värt det. Idag vaknade jag tidigt och somnade om lika fort och åkte sedan för att träna. Jag körde lite fettförbränning genom att ställa in uppförsbacke på löpbandet så det tog riktigt i rumpmuskler och benmuskler. Härligt!
Tränade en timme och sedan åkte jag till farmor och städade hennes lägenhet. Tur att hon får hjälp av mig för hon får det jobbigare att gå för varje år som går. Så är det ibland men det är nog inte så roligt..
Efter städningen så åkte jag direkt till salongen där jag skulle bli klippt av Anne. Det var så länge sen jag klippte mig att jag inte ens kommer ihåg när. Det blir så när kollegan har mycket att göra ;)
Nu är det några centimeter kortare men så mycket fräschare så det känns bra.
Åt nyss en god middag och ska nu lata mig lite på soffan, energin är lite som bortblåst idag. Nya tag imorgon helt enkelt.
 
Ska vänta in en pälskrage jag beställt som borde komma på onsdag, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback