Frussen

Imorse vaknade jag tidigt och var skit taggad på att dra till gymmet. Försökte få upp Filip som sov så fint utan en tanke på att kliva upp.. Åkte till jobbet vid 11 och jobbade, hade en klipp och färg kund och en nagelkund!
Har inte haft så mycket kunder i veckan så jag tog emot dom som ville komma idag helt enkelt.
Det var inge roligt att köra bil idag från Filip i brunna. Det var så sjukt halt i rondellen och vid start och stopp spann bilen som bara den! Jag blev inte så rädd denna gång, känns som man vant sig lite nu när man ändå kört vinterväglag ett tag. Har varit hemma ett tag sen jobbet och nu väntar jag in en kille som ska komma och köpa två tavlor jag la upp på instagram igår! Det var bror som hade ställt ut dom för att han inte ville ha dom så då passade jag på att lägga upp dom!

När jag sålt tavlorna ska jag åka iväg till Filip igen och så blir jag där hela kvällen. Imorgon har jag inga planer men träning blir det ialafall på morgonen. Som en bra start på dagen helt enkelt! Hoppas på bättre resultat gällande att få upp Filip imorgon...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback