Behöver en energikick.

Godkväll!
Det blev ett träningspass igår kväll ändå. Jag sprang en halvmil på löpbandet och avslutade med lite styrka.
Idag har jag däremot haft en vilodag men tror att jag tränar imorgon igen efter jag jobbat. Jag har en kund klockan 13 imorgon så det är skönt. Idag vaknade jag upp hos Filip och åkte hem direkt för att hämta min bil och duscha innan jag skulle åka till jobbet. Idag hade jag en nagelkund klockan 11 bara som jag fick göra riktiga sommarnaglar på med illgult glitter och rosa paljetter utspridda över nageln. Kul med lite annorlunda något annat än vit fransk;)
 
Imorgon kväll ska jag vara hos min pappa och ta det lugnt, vi ska laga mat,möblera i hans rum och rensa och sen så ska vi även baka någonting. Pappa gillar bullar så kanske vi ska göra det eller cocosbollar såna man köper i simhallar. Vi får se vad man är sugen på imorgon, imorgon är min ätardag nämligen så jag får äta lite gott.

Nu väntar jag in Filip som kommer hit om en stund och sällskapar eftersom jag är hemma själv så passar vi på att vara här idag.
 
Hoppas det går något bra på tv ikväll. Skulle vilja se filmen impossible som är en verklighetsbaserad film baserad på flodvågen i Thailand. Kan vara en intressant och sorglig film, får se vad ponken säger...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback