8/1-13

Vaknade halv 10 imorse och kollade ut och såg att det kommit mycket snö igen. Så jobbigt, trodde ju att våren var på g. (nästan;) )
Åt lite frukost och sen tog jag bilen till kallhäll för ett gympass. Idag körde jag bara kondition och puls på löpbandet och jag blev helt sjöblöt så det var härligt. Efteråt är känslan så skön när man är sådär skönt trött i benen och kroppen och man vet att man bränt lite kalorier. Kunde inte köra så länge jag ville då det var fler på kö till löpbanden. Imorgon blir det en vilodag och jag och pappa ska ta en tripp till uppsala!
När jag kom hem från träningen så gjorde jag lasagne för första gången och den blev skitgod så nu vet jag att jag kan göra lasagne också. Nu ligger jag här i soffan och kollar på något hembygg program på 5an och ska sen möta upp mamma i Bro. Vi ska till bålsta för att åka till mormor och hämta rostbiff och sen ska vi nog åka en sväng till stinsen. Jag ska inte köpa något men mamma ville in på någon skinnaffär så då hänkar jag på. Har ändå inget vettigt för mig ikväll då älskling jobbar kväll.
 
Hörs senare :)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback