7/1-13

Idag vaknade jag upp hos hjärtat klockan 9.00
Skulle skjutsa upp honom till centrum för att hämta sin mammas bil och sen var det bara att köra fort till jobbet.
Idag hade jag bara en kund klockan 12.20 och sen slutade jag för dagen. Hade bestämt att jag skulle tränat innan jobbet men blev lite ändrade planer så jag och Emma åkte till ett motionsspår i Aske och sprang ett varv och gick ett varv. Så jag fick sammanlagt 4 kilometers motion idag så det var ju skönt. Imorgon tänkte jag åka tidigt och träna och sen ska mamma och jag iväg och kika lite. Jag har dock infört ett litet shopping förbud nu, inte för att jag shoppat ihjäl mig men det kan vara bra att spara pengar. Spara pengar till att resa i sommar och kanske två veckor denna gång istället för en vecka. Beror på jobbet och hur mycket pengar man hunnit spara!
 
Nu ska jag fortsätta kolla på sveriges mästerkock och ta det lugnt!
 
 
 
   Skulle inte tacka nej till att åka till Kretas Elafonissi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback