6/1-13

Godkväll!

Kom nyss hem efter en lång jobbdag då jag jobbat 09.45 till 17.10.
Började dagen med att klippa två små barn och sen har dagen rullat på med bara nagelkunder.
Pricken över iet är att mina båda uv lampor totalt har sagt upp sig så det gick inge bra med den franska manikyren på ena kunden. Jag hoppas att jag får min nya imorgon som nu är för två händer istället för en!
Är jätte trött nu då det tar mycket på huvudet och ögonen att sitta och koncentrera sig när man lägger gele och så vidare. Efter en dag med nästan bara nagelkunder brukar jag vara trött i huvudet och ögonen och idag är en sådan kväll. Den här veckan som kommer ser rätt seg ut på schemat, många som har dåligt med pengar nu efter jul.
Hoppas att det ringer fler nu i veckan så man inte blir arbetslös! Hade tänkt att träna imorgon innan min kund som jag har klockan 13.00..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback