4/1-13

Halloj!
Igår vaknade jag upp hemma hos Filip och sen var det dags att åka iväg och plocka upp tjejorna.
Vi skulle till stan och kika i lite butiker och sen efter det middag och vin hos mig.
På stan var det mycket rea men hittade inget på gina som jag brukar men jag gjorde två riktiga fynd på JC.
Har kikat in två par jeans vi där ett tag och även igår när vi var i stan. Sista butiken vi skulle in i var JC och då hade vi redan varit inne i cirka 4 JC affärer och jag hade inte orkat prova jeansen. Tur att vi gick in på den sista för då hade de hunnit sänka dessa jeans från 449:- till 200:- detta på endast en timme. Hade blivit sjukt irriterad om jag köpt dom för 449:- på de andra JC vi var inne på. Såååå nu har jag två par jeans som sitter som en smäck och är snygga med fina detaljer som dragkedjor.
 
Vi köpte med oss massa frukt,lantchips och fetaost så att vi kunde fixa till lite gottigheter. Det blev fläskfile i ugn med kryddor och till det pommes och en god fetaost sallad. Avslutade middagen med fruktsallad och grädde till filmen snabba cash 2 som är grymt bra. Rebecka sov kvar och vi kollade på Eva och Adam igår innan vi skulle gå och lägga oss.
 
Nu är det hockey på tv hela dagen idag som gäller för min del, Beckan åkte nyss.
Får se om det blir bio ikväll, imorgon blir det jobb hela dagen för min del.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback