2/1-12

Vaknade tidigt imorse och var utvilad! Åkte till jobbet för en kund och sen åkte jag hem och åt lunch.
Idag hade jag även som mål att börja träna igen så jag var nyss ute och gick/joggade. Skulle upp till banken och sätta in pengar så jag gick/joggade dit istället för att ta bilen;)
Det var skönt och nu eftersvettas man fint efter en varm dusch. Inväntar älskling vi ska åka och kika i en butik och sen tror jag vi ska hem och ta det lugnt. Är ledig nu fram till söndag ifall jag inte får några bokningar. Tror att jag ska åka till bålsta imorgon och få hjälp att tvätta bilen av mormor. Lilla blåbäret måste bli ren nu när saltet lagt sig som en äckelhinna.
 
Nu ska jag göra mig mänslig och invänta hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback