19/1

Godkväll!

De senast dagarna har bestått av träning och lite jobb. Träningen rullar på bra nu så hoppas att det snart märks skillnad på mage och midja. Jag har måttat denna gång och inte tittat på siffrorna på vågen.
Imorse vaknade jag upp med Filip och det var riktigt kallt i rummet. Vi gick ner och skulle äta frukost och såg då att det var 17 minus ute! Sjukt kall dag men fint med sol, hade varit mysigt att vara ute och rida men har ju ingen häst så det blir lite svårt. Imorse åkte jag till gymmet vid 10 och sprang på löpbandet och avslutade med styrka.
Har även hunnit med fler saker idag, åkte till jakan och köpte en ögonbrynspenna sen var det vara att åka hem och duscha och fixa med kvittona och sen åka till revisorn. När jag ändå var hos revisorn i bålsta så passade jag på att göra en synundersökning för att jag tycker att jag har dålig syn.. Synen var det inge fel på så inga glasögon behövdes. Det blev billigt och bra! Han bjöd på undersökningen snäll gubbe.
Jag kom hem runt 3 och har legat i soffan och kollat på tv sen jag kom hem. Har även hittat en fin kappa jag bara måste beställa. Den finns på ebay och kostar 260 kr och om man jämför med originalet från Zara som kostar 1400 så kallar jag det ett klipp! Nu blir jag snygg i vår minsann!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback