10/1-13

Igår var ja ivög med pappa till uppsala en sväng på morgonen. Först åkte vi ut till bälinge för att hämta upp kläder hos en kund till mig. Vi bytte kläder mot naglar! Vi åt lunch på ikea och gick även in på biltema och köpte lite nödvändiga grejer. På ikea åt jag ostpanerad torsk med potatismos och det var väldigt gott!
Igår skulle jag ha en träningsfri dag så musklerna skulle få vila men på kvällen drog vi iväg till gymmet jag och filip och jag hade sån energi! Körde 5 kilometer på crosstrainern och sen gick jag över till löpbandet och körde 2 kilometer där och avslutade med lite mag och armövningar.Nu har jag tränat måndag,tisdag och onsdag och tänker fortsätta hela veckan. Så skönt att äntligen vara igång! Nu ser jag fram emot beachen 2013.
Ska vara duktig och utesluta socker helt också men det brukar inte vara sådant stort problem. Inget godis,läsk eller sötsaker på alla vardagar. Endast en helgdag det är bra som en belöning till sig själv.
Idag är jag ledig från jobbet men imorgon har jag en kund klockan 11.00 och efter kunden blir det ett träningspass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback