Viktiga beslut.

Helgen har bestått utav jobb och det börjar bli vanligt för mig att inte ha helg längre. I lördags provjobbade jag på ett cafe i bålsta och det var skoj faktiskt. Söndagen bestod utav salongjobb med klippningar,slingor och ett set naglar. Har även fått umgås med min älskade pojkvän i helgen som är så sjukt bäst!
Åkte därifrån imorse direkt till gymmet och körde mitt gympass och idag blev det ett långt sådant. Jag började med att värma upp 5 minuter på cykeln och sen körde jag 30 minuters styrka och gick sedan över till löpbandet en stund och sen hoppade jag upp på motionscykeln igen. Sista 20 minutrarna på cykeln hade jag i inställningen intervaller så jag körde 20 minuter där med lätt motstånd och så blev det tungt motstånd och så höll det på så i 20 minuter. Det tar på benen så det är kanon! Jag åkte hem direkt efter gymmet och efter en stund kom mamma och hämtade mig så åkte vi till börjes för att jag behövde nya ridbyxor. Det är tur att man är så liten då kan man handla billigare på barnavdelningen ;) Det blev ett par brungrå ridbyxor,två par ridstrumpor och en tjocktröja som jag även kan ha till vardags,
På tal om börjes så sökte jag jobb där för ett tag sen som extra jobb och de ringde till mig idag så får vi se om jag får komma på någon intervju eller så.. spännande!

Snart ska jag åka och jobba kvällsjobb på salongen och det känns rätt så bra så länge solen skiner. Det är ju inte mörkt än så det är nice!
 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback