var är energin?

Min energi är aom bortblåst just nu men hoppas den kommer med solen som är ute.
Idag började jag jobba klockan halv tio och hade då en klippkund för att sen ta emot mamma. Mamma skulle både färgas och klippas så det gjorde jag, la i en röd fin färg.
Nu har jag varit hemma sen klockan ett och har hängt upp nya gardiner vi köpt och så har jag slumrat på soffan. Varför är det så skönt att somna på soffan på dagen?
Nu har jag iallafall vaknat och ska åka och posta paket och ta mig till gymmet innan min nagelkund kommer 17.30. Blir lugnt på gymmet för igår kväll körde jag och Jempa ett jobbigt intervall flex pass. Man känner i benen idag men det är nice med lite träningsvärk.
Imorgon börjar jag tidigt och sen på eftermiddagen ska jag åka ut till Stevie boy och rida ut med Julia sen avslutar jag nog med att jobba lite på paddocken.

Blir himla mysigt. Nu är det dags att röra sig och hoppa i träningskläderna;-)
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback