underbart väder.

Intevjun gick helt okej och nu är det bara att vänta på svar som jag ska få i början på nästa vecka. Jobbig väntan som kommer kännas lång men det är bara att bita ihop.När jag var klar på intervjun så passade jag på att handla med mig ett underställ som bara kostade 89 kronor och det är alltid bra att ha. Åkte ut till stallet så att jag var där klockan halv tre och det var så underbart väder. Red först på paddocken med Julia och sen skrittade vi av utomhus och det gick jättebra allting. Kul när man känner att man börjat hitta knapparna på hästen man rider. Något som var mindre kul var att jag tappade mobilen i toaletten i stallet så nu är den totalt död och jag utan telefon till på måndag då jag får mitt nya simkort..... Imorgon skulle det ha blivit uteritt i stallet men jag måste jobba:(
Blir ett pass på gymmet imorgon förmiddag för sen jobbar jag tolv till fyra i salongen.

Det var allt för idag,blir inte mycket roligare än så;)

nytt skydd till surfplattan är på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback