Positiv överraskning.

Idag och igår har jag ju jobbat extra på ett jobb där man monterar grejer och det var så sjukt jobbigt. Jag är ju inte van att sitta ner hela dagarna så min rygg gjorde ont som satan efter ett tag. Jag står ju mestadels när jag klipper och färgar kunders hår. Det är ett helt okej jobb att ha som extrajobb lite då och då när de behöver någon extra så det är bra! När jag kom hem idag fick jag en positiv överraskning av Melinda Stevies ägare. Hon ville att jag skulle ta honom imorgon också och det var ju kul för jag har ju normalt torsdagar. Så nu blir det stallgöra och ridning både onsdag och torsdag och det ska bli så mysigt:)
 
Har inget roligt att skriva idag då jag är så trög och trött i huvudet så jag ska fortsätta kolla på tv och sen blir det att sova tidigt . Ska gymma innan stallet imorgon så ska samla krafter nu ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback