Paniken steg.

Godkväll!
Idag ringde klockan 8 och jag skulle plocka upp Rebecka hemma hos henne i kallhäll klockan 9 så jag åkte hemifrån halv 9. Efter jag lämnat av Rebecka vid stationen så åkte jag direkt till gymmet och körde lite. Tanken var att jag skulle köra ett ben och rump pass men jag gjorde något med min rygg. Sträckte den så jag kunde inte ta i för då gjorde det riktigt ont i ryggen. Så det var bara att hoppa på cykeln och cykla både vanligt och intervall på starkare motstånd. Kom upp i 6,5 kilometer på en kvart så det var najs! Lär ha bränt lite grann iallafall då pulsen stiger sjukt fort när man intervallar i cirka 20 sekunder. Jag inväntar mitt proteinpulver som kommer imorgon som jag beställde i söndags. Det är smak av cookies and cream och den var riktigt god. Smakade som oboy och digestivekex ungefär. Tanken är att det ska hjälpa mig att bygga muskler samt att öka min fettförbränning.
Hoppas att det kommer imorgon!
 
Har även jobbat idag och hade en nagelkund som i sin del var 30 minuter sen och då blev min dag sen. Jag förstår inte varför man inte håller tiden när man har en tid bokad. Min andra kund fick då vänta i cirka en halvtimme men det gjorde inget som tur är. Det blev en avfärgning och sen la vi en toning över för att få det mer brunrött än rött. Det blev oranget efter vi avfärgade och då fick vi iallafall bort de mörka partierna av de röda så nu blev det i princip brunt. Det blev bra iallafall så hoppas att det går bra med mitt hår nästa gång det är dags för blekning igen.
 
Imorgon är det jobb igen men innan det ska jag till gymmet och cykla igen , kanske blir min nya grej?
Cykla tills svetten rinner av en det är härligt det. Skulle även vilja prova på spinning men vågar inte riktigt för att jag är rädd att inte orka det.
 
 
 
 
 
 
 
 
        Köpte snygga militärloafers idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback