Paket på vift

Jag skrev tidigare om att jag väntade in en pälskrage som jag beställde på tradera för ett bra tag sen. Den skulle ha blivit skickad den 13 januari så det var ett sent paket som kom i brevlådan idag. Ska bli fint att ha den till skinnjackan i vår.. På tal om vår så har det känts så idag. Fåglarna kvittrade och snön är nästan borta men det håller ju inte i sig som sagt. Snö och minusgrader till helgen igen känns tråkigt.
Idag började jag tidigt och sen åkte jag och tränade! Skönt och Rebecca visade mig en grym övning för rumpan. Så nu jäklar ska rumpan växa! När jag kom hem började jag på ett litet projekt, att måla om en gammal stol till vit.
Har målat en omgång och det är väl typ två omgångar kvar så att den blir fin. Funderar även på att göra något på ryggstödet så att den ser lite finare ut än bara vanlig tråkig. Ska ha den i mitt rum som klädhängare eller vid sekretären som är som ett skrivbord. Målade nyss en andra gång men penseln hårar av sig så jag ska köpa ny pensel imorgon efter jag jobbat. Imorgon börjar jag 10.45 och slutar 14.15 har en klippkund och en nagelkund. Efter jobbet ville pappa åka och kika i lite affärer så det ska bli mysigt!
 
Sitter här och suktar efter de snygga camo Better Bodies träningsbyxorna jag la upp för ett tag sedan. Tror minsann att jag tar och beställer dom. Roligare att träna om man känner sig snygg ;)
 
Imorgon bitti innan jobbet blir det ett träningspass så att man är igång!
 
 
 
 
   Gröna eller gråa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback