Nervös

Jobbade och hade en kund imorse som fyllde år idag och fick i present av sin moster att bli klippt och få lite glitter på naglarna. 15 årsgräns för nagelförlängning men jag la glitter och en enkel manikyr så att hon skulle känna sig extra fin på sin dag och kalas.Idag ska jag på en arbetsintervju så jag är sjukt nervös och har ont i magen men tröck nyss i mig lunch för det är ett måste om jag ska kunna tänka. Jag har aldrig varit på intervju då jag gick direkt till att vara egen företagare när jag var 18 så jag vet inte hur det går till riktigt. Allt brukar lösa sig så jag får hoppas att detta gör det. Efter intervjun så åker jag direkt ut till Stevie och myser och rider! Nu ska jag åka och tanka så att jag inte får motorstopp på vägen dit.

fick hem ett par gymhandskar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback