Melodifestivalen

Idag började jag jobba klockan 10 och jobbade till kl 14 sen åkte jag direkt till gymmet och körde ett pass.
Tog det lite lugnt idag men ökade vikten på benen så det var nice! Kul när man märker att man blir starkare och speciellt i benen. I veckan blir det mycket rumpövningar har jag tänkt. Rumpan ska växa lite tycker jag..
Nu sitter jag och äter jordgubbar och kollar på melodifestivalen och imorgon börjar jag jobba tidigt och jobbar till cirka 14 och sen ska jag nog åka ut till pappa ett tag. På måndag blir det äntligen fix av mitt hår som gäller, vi får se hur det går;) Kanske slutar med svart hårfärg om vi inte får bort det röda haha
 
Mamma har varit i spanien i en vecka och varje dag har jag fått ett sms om jag vill ha den väskan och den väskan och hej och hå. Så på måndag kommer hon komma hem med ett väsklass till mig minsann. Hon har köpt fem väskor och av dom har jag bara sett tre stycken så det ska bli kul att se. Viktigast var ju att träningskläderna skulle få plats i väskan;)
 
Nu ska jag fortsätta äta jordgubbarna som inte var så speciellt goda..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback