Mardrömmar

Igår var det ju melodifestivalen igen och herregud man får ju verkligen skämmas för sverige. Ingen låt igår var bra och de som gick vidare till final var sämst. Pinsamt värre säger jag bara!
Jag somnade tidigt igår som vanligt för jag var helt slut och filips klocka ringde klockan åtta imorse.
Jag åkte därifrån vid nio för att åka på loppis i komethallen men idag var det verkligen bara skit där. Jag är inte den som har svårt att fynda men idag hittade jag bara ett linne i peplum modell i spets. Blir nog fint till svarta jeans och skinnjacka i vår. Kan våren komma nu? snön vräker ner här hemma och det värsta är att det bara är blött så det blir bara slaskigt. Får väl se när vårer tänker smyga sig på:)
 
Efter loppisen var jag iallafall iväg och tränade! Jag körde mycket armar och liten del ben samt att jag cyklade också. Skönt att vara igång men man känner i benen att man kört några benpass i veckan när man ska intervalla på cykeln känns benen bra tunga. Men man svettas gött iallafall och det är bra för fettförbränningen.
Nu har jag ingen aning vad jag ska göra resten av dagen, ska kolla på tv nu och sen kanske åka till filip beroende på om han vill det. Imorgon ska jag jobba på ett annat jobb så jag är lite nervös inför det men det ska nog gå bra..
 
Hörs sen!
 
 
 
 
En sommarbild från mellbystrand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback