Lyckorus.

Det är så härligt att nu varje vecka veta att man ska få rida. Sedan jag började rida igen så har jag blivit så mycket gladare och mer lugn. Lugnet man får i kroppen av att åka ut till stallet är guld värt.
Sedan att man får ta hand om gosigaste hästen är ett stort plus!
Denna vecka ska jag ta hand om Stevie på torsdag och då skulle jag få sällskap att rida ut så det blir kul.
Ser fram emot torsdagen!

Just nu sitter jag hemma hos mitt älskade hjärta men han ligger i badet. Jag fick inte följa med ner i plurret..
Elakt tycker jag. Så jag får nöja mig med att sitta här vid datan och vara nervös inför mitt jobb jag ska till imorgon som jag inte har varit på innan. Jag ska tydligen montera ihop grejer och skruva och ha mig..Känns lite nervöst men klarar jag av att klippa hår så borde jag klara av att skruva skruvar och muttrar.
Kontoret väntar på tvn för herr filip, något jag tycker är så grymt tråkigt men det går bra filmer på tv ikväll som man kan se på efter. Johan Falk Gsi bland annat, en riktigt bra och spännande film som jag rekommenderar starkt.
 
Får skriva mer och berätta om jobbet efter jag jobbat och tränat klart imorgon kväll.
Min arbetsdag är 8.00 till 16.00!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback