Loppis och träningskläder

Idag var det en tidig morgon då filip skulle iväg och jobba. Jag mötte mamma på parkeringen hemma och så åkte vi på loppis i komethallen. Jag köpte lite kläder och ett par behövliga termo byxor till stallet så man slipper frysa om rumpan. Jobbade efter loppisen och hade en nagelkund. Slocknade på soffan när jag kom hem och sov några timmar och det var välbehövligt. Har skickat iväg en beställning på två snygga träningstoppar och proteinpulver och en shake till. Daniel hade köpt hem ett 100% pulver med smaken cookies and cream. Smakade den idag och den var riktigt god så nu hoppas vi att jag får mer synliga muskler så småningom.. ser fram emot morgondagens träning då jag ska få ett riktigt pass med hjälp av min kusin. Fokus ska liligga på överkropp och sen avsluta med intervaller! Lär dö eller så men jag är taggad.

Jobbar även kväll imorgon så kommer komma hem sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback