Lasagne

Höll på att skriva godmorgon, känns som jag precis vaknat . Trött idag alltså..
Imorse började jag jobba klockan tio och påväg till jobbet svängde jag förbi mc donalds.köpte en frukostmackan meny. Den bestod av frukostmackan med kalkon och philadelphia,juice och varm choklad.
En bra frulle med andra ord som är riktigt god! Åkte till jobbet så att jag var där tio minuter innan min kund skulle komma men hon var sen och det var lite surt då jag ställde upp på en söndag. Min andra kund kom iallafall i tid och vi gjorde ljusa slingor på henne och klippte en fin frisyr. Det är en stamkund och nästa gång ska vi klippa en fin page till våren. Kul att ändra sig lite i håret till våren både färg och frisyr.
 
När jag kom hem från jobbet vid 15 så började jag fixa en god lasagne. Gjorde egen bechamelsås och fixade ihop den snabbt Jag älskar lasagne det är så lätt att göra och bra mättande. Kanske inte så nyttigt men iallafall gott.
 
Imorgon blir det gym på morgonen och sen ska jag få håret fixat! äntligen.. Hoppas det blir fint annars kan det bli jobbigt. Kommer ta ett tag att vänja sig med en ny hårfärg iallafall, har ju varit röd säkert 2 år
 
 
 
 
 
Goodbye redhead!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback