Lång dag

Idag känns det som om dagen varit såååå lång. Jag sov hos filip och han skulle gå upp klockan 6 så jag hoppade också upp och åkte hem och sov vidare. Ställde klockan på 09.30 men vaknade 08.30 och åt frukost och hoppade i träningskläderna för att sedan till gymmet. Idag skulle jag köra ett pass med min kusin som skulle hjälpa mig med lite övningar. Idag körde vi endast armar och kondition och jag är så jäääkla svag i mina armar så det är inte klokt.
Körde på 7 kg typ.. men alla har ju börjat någonstans så det är bara att kötta vidare haha. Målet är egentligen inte att få muskliga armar utan mest mage och ben. Skulle dock inte tacka nej till muskliga armar så får lägga fokus på det också! Idag har jag haft kunder hela dagen och jag började med att klippa kusinen och sen fortsatte dagen med klippning och sling,lagning av tipp samt en nagelpåfyllning.
 
Nu ska jag kolla på familjen annorlunda och bara ta det lugnt. Kom precis innanför dörren och är rätt trött nu så det passar mig ikväll att inte göra någonting. Imorgon blir det ett tidigt morgonpass på gymmet och sedan bär det iväg till jobbet.
 
 
 
 
  Har beställt nya träningstoppar som jag väntar glatt på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback