Hinna med mycket.

Idag har jag hunnit med sjukt mycket just för att jag gick upp klockan sju imorse på min lediga dag. Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig för jag har vaknat innan åtta varje dag denna vecka. Det är inte likt mig om jag säger så men rätt skönt för man hinner med så mycket. Jag började på gymmet klockan åtta imorse och körde ett grymt hårt pass. Vilken energi jag hade idag och det var så sjukt underbart att orka! Jag började med att cykla i tjugo minuter och sen körde jag styrka med mycket armar och sen squats med vikter för rumpan. Avslutade passet med spring på löpbandet i intervaller. Jag körde cirka en och en halvtimme idag och blev helt genomsvettig. Skönt för då vet man att man verkligen tagit i. Efter gymmet åkte jag hem och fixade mig och sen åkte jag och pappa till bromma för att hämta upp en jacka jag köpte. Hittade en boomerang dunjacka på blocket igår för femhundra kronor så jag slog till idag. Det var sjukt billigt och hon gick ju back på det men det var helt okej för mig. Har ju en svart också men det kan vara nice att skifta lite ibland. Som att jag inte har tillräckligt med jackor redan?? Jag har säkert tjugo jackor men det är bra. En jacka till varje tillfälle typ.. heheheh
 
Vi var också i brommablocks för att kolla på xxl där jag kollade på lite nya träningskläder och hittade en del men köpte inget. Hålla i pengarna var det va? nu så!
 
Blåbäret fick bli tvättad idag också men som med gamla bilar så rostar dom och mer och mer rost börjar komma så vi får se hur han mår. I sommar rostar inte bilar lika lätt som på vintern så han kanske kan få leva till nästa vinter?
Jag vill ha en rostfri bil men det kommer aldrig hända. Jag måste förstå att bilar rostar och framförallt äldre bilar. Kommer dröja tjugo år innan jag har råd att köpa en NY bil..
 
Åh jag längtar så mycket till imorgon! Då ska jag nämligen få jobba på ett cafe och det kommer även kunna bli mitt jobb i framtiden. Någon eller några timmar i veckan och det ska bli så sjukt kul!!
Im so happy ! Jag jobbar ett provpass från tio till fyra imorgon och sedan får vi se om jag får några mer pass i veckan som kommer. Söndag blir det heldags jobb i salongen iallafall.
 
 
 
 
 På gymmet!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback