Fullbokad

Idag har jag varit fullbokad på salongen och det är alltid kul! Fick en extra kund på eftermiddagen som inte var inbokad men som ville tona och klippa håret och jag hade ingen kund då så då hade jag tid med henne.
Kul! Imorse började jag med min sling och klippkund och hon ville ha två färger på sina slingor. Vi började med att lägga tunna många ljusa i hätta och sedan steg två var att göra lite tjockare kopparfärgade i mössa.
Det blev fint och blev mer varm hårfärg. Därimellan klippte jag mormor och en annan tjej. Tjejen hade så slitet hår så vi var tvungna att kapa tio centimeter men det är viktigt att håret ser friskt ut.
 
Efter jobbet åkte jag till gymmet och körde lite cardio, jag cyklade sju kilometer och blandade även in intervaller i cyklingen. Benen är lagom möra efter det men det är en skön känsla. Jag körde även lite armar och sen var det bra för min del. Nu har jag precis ätit middag och jag gjorde hamburgare med fullkornsbröd:)

Sitter och väntar på att Filip ska säga att jag kan komma dit och på vägen ska jag åka in och köpa smoothies på lidl. Imorgon blir det stallmorgon och sedan är jag ledig från kunder imorgon men jobbar sedan fredag,lördag och söndag. Justja, alla hjärtans dag imorgon. Lär ju inte hända någonting om jag tror rätt ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback