Från rött till?

Idag skulle vi ju fixa mitt hår och det gjorde vi också. Vi började med håret klockan elva och började med att lägga i en avfärgning som fick verka i tjugo minuter. Vi märkte då att det inte hade släppt så mycket som vi ville så då blandade vi vatten,schampo och blekning och masserade in. Efter dessa två processer hade jag fått bort ett lager färg så vi la i blekning på de mörkaste partierna och då fick vi bort två lager ungefär. Det är ett jäkla jobb och det är inte ens säkert att det går att få bort helt. Just nu har jag en brun toning i men med röda skiftningar just för att vi inte fick bort det. Så senare i veckan får vi bleka en gång till och lägga i en jämn färg i hela håret. Så svårt när det släpper olika mycket färg på olika ställen. Det blir ett så ojämt resultat då men får hoppas att det blir bra. Annars får jag bli rödhårig igen helt enkelt. Men ska inte ge upp ännu...
 
Nya tag om några dagar!
Kom hem klockan 16 idag och meningen var ju att jag skulle tränat innan jobbet imorse men den planen ändrades pågrund av att Filip behövde skjuts. Jag tänkte då att jag skulle träna efter jobbet men det blev så sent så att jag var så hungrig. Hade inte tänkt att vara i salongen så länge så jag hade ingen mat med mig. Inge bra att träna på tom mage då orkar jag ingenting så det får bli ett pass imorgon efter jobbet. Nackdelen med att om man hoppar över en dag är att man sedan blir lite seg och kommer av sig men ska köra gärnet imorgon!
 
På onsdag och torsdag ska jag ta hand om Stevie så det ska bli jättemysigt och roligt!
Tänkte rida ut en dag och rida dressyr en dag..
 
 
 
Drömhåret..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback