Framgång

Jag tog mått på mage och under byst när jag började träna och nu tog jag mått igen för att kolla om det hänt någonting. Jag har minskat 2 centimeter undr byst och 3 centimeter på höfterna!
Så nu är det bara att fortsätta i samma takt och hoppas på mer centimetrar vill försvinna.
Idag bör mitt proteinpulver också komma så då hjälper det nog mig lite till.
Ska alldeles strax klä på mig och åka till jobbet för en sling och klippbehandling samt två klippningar. Skulle ju egentligen ha tränat innan jobbet men jag gör det efter för tiden blev så knapp nu innan.
Nu fick jag lite extra energi när man såg att det hänt någonting!!
 
Man kanske ska peppa sig med tatueringen jag vill göra.. inte texten nedan men på samma ställe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback