En riktig träningsdag.

Idag gick jag upp som vanligt och gjorde en god frukost. Det blev banan pannkakor med vaniljyoughurt och färska jordgubbar. Bra start på dagen för att sedan åka iväg till gymmet och kämpa lite gr ann.
Idag körde jag en bendag med benpress med mera. Avslutade även med att cykla sju kilometer men la inte in lika mycket intervaller som jag brukar. Skulle inte ta ut mig ordentligt idag då jag direkt skulle åka till stallet efter gymmet. Ridningen idag gick kanon men gud vad trött jag blev i kroppen! Brukar inte bli det så jag skulle kanske inte ha tränat innan helt enkelt men då har jag fått en riktigt träningsdag. Förhoppningsvis har jag gjort av med tillräckligt många kalorier idag. Dags att göra middag snart men har ingen som helst fantasi vad jag ska göra för något. Är ruskigt hungrig just nu så funderar på att göra hemgjorda köttbullar med potatis och brunsås..
Ändrade mig i skrivande stund, blev rostbiff och potatisgratäng. Firar ju alla hjärtans dag ensam så lite gott får man väl ha ändå..

Tur att man fick pussas med någon idag iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback