Dålig uppdatering

Uppdateringen har inte varit den bästa den här veckan. Jag skyller det på att jag känner mig så stressad. Mamma börjar tro att jag håller på att bli utbränd och då undrar jag hur man kan bli det av att knappt arbeta heltid.
Men tydligen kan det bli så, har alldeles för mycket som snurrar runt i huvudet dagligen.
 
Har iallafall hunnit med träning varje dag den här veckan och jag har även varit ute hos Stevie och ridit och gjort allt som hör till. Idag har jag stått på media markt i barkarby och stekt pannkakor i tefals stekpanna.
Sålde iväg hela 22 stekpannor för media markt och jag leder säljningen i nextstore. Det innebär 400 kr extra på lönen så det är kanon isåfall. Det har varit rätt stressat idag men jag hade läget under kontroll!
Började klockan 12 men hade lite problem med smeten innan så var inte igång innan halv 1 och sen stod jag där till 18.00. Nu är man bra trött i huvudet efter att ha smajlat hela dagen och varit överdrivet glad. Kanske var det som gjorde att jag sålde så många stekpannor;)

Nu ska jag bara kolla på melodifestivalen och förhoppningsvis skämmas ihjäl över sverige. Förra lördagen var ett jäkla skämt så man kan hoppas att det är bättre idag.
Imorgon bitti ska jag iväg på loppis med mamma och sen ska jag jobba en liten stund och efter jobbet blir det träning igen!
 
ha en fin kväll:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback