5/2

Hej!
Idag var det en tidig morgon på jobbet för min del. Tidigt för mig är när jag börjar klockan nio men det är sent för vissa andra. Hade en färg och klippkund imorse som vi la en ljusfärg på och sen avslutade jag med en höggravid kund som gjorde påfyllning på sina naglar. Bebisen tittar ut om cirka fyra veckor så hon hoppades på att hinna komma en gång till innan det är dags! Sån fin rund mage och cool mamma som ville ha neon oranga naglar med en rosa touch. Allt fejdades neråt på nageln och det blev tjusigt.
 
Jag slutade jobba vid ett ungefär och då svängde jag in på lidl för att köpa smoothies och sen åkte jag direkt till gymmet! Idag terrade jag benen lite extra så nu jäklar ska dom växa. Efter det svettiga gympasset åkte jag till kungsängen centrum och hämtade ut mina nya träningsbyxor och gick på banken för att sätta in pengar.
Byxorna satt snyggt men är lite låga men det blir nog bra ändå tror jag. Får testa lite bättre sen när jag inte fryser ihjäl. Det är inte särskilt kallt ute men regnet och slasket gör att man blir blöt överallt så jag har frysit som en tok ända sen jag kom hem. Får se om det det blir ett till träningspass ikväll eller om det blir en kväll i soffan.
Imorgon bitti blir det träning tidigt och sedan ska jag åka till Stevie och rida och ha det gosigt.
Har en kund klockan halv sex imorgon bitti och det känns ju lite surt men vad gör man inte ;)
Får roa mig med annat på dagen och jag hade även tänkt att hjälpa till att måla i salongen imorgon.
Den är snart helvit salongen..
 
 
 
  Riktigt jäkla gammal bild, tur man har förändrats ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback