20/2

Idag vaknade jag av mig själv redan vid halv åtta och då gick jag upp och åt frukost. Idag åt jag vaniljyoughurt med bananskivor och så två ägg till det. Bra start för att orka med stallgöra och ridning.
Stevie var så fin och mjuk idag när jag red och var positiv till det jag bad han göra.
Imorgon blir det en stallmorgon igen som sagt och det ska bli uteritt med Madde som också har häst i stallet.Kul och mysigt att rida ut med sällskap för både mig och Stevie.Efter jag var klar i stallet idag så åkte jag direkt till jobbet och fick mitt hår färgat. Nu har jag en slags ombre fast mörkt brun upptill och kopparfärgade längder! Det blev bra men känns lite mörkt tills jag vänjer mig bara:)
 
Nu på kvällen var jag och Jempa iväg på core pass och provade på. Det var nog inget för mig för jag tycker att det var lite för lugnt för min del. Jag gillar fart och kondition men detta var mer bålstabilitet och inte någon kondition träning som jag vill. Blir till att testa på intervall flex också då så att man får svettas lite ;)
 
Sveriges mästerkock väntar och sen blir det efterlyst ! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback