15/2

Halloj!

imorse blev det ett morgonpass på gymmet innan jobbet. Jag började klockan 11 idag med en påfyllning av naglar som hade 4 veckors utväxt. Kunden valde en fin rosa färg som påminde om vår och sol, man får fuska lite ibland. Klockan 11 ringde min kund jag skulle ha klockan 13.30 så jag skulle sluta klockan 13 trodde jag. Dock ringde en kund som ville slinga och klippa idag så då tog jag henne istället på den tiden. Perfekt!
För mig är det jobb som gäller hela helgen, imorgon börjar jag klockan 09.00 och slutar klockan 16.00 ungefär så det blir en lång lördag. Tur att det är så roligt att hålla på med det jag gör , jag skulle ha tröttnat om jag satt vid en dator 8-16 varje dag. På tal om 8-16 så ska jag jobba på ett annat jobb måndag och tisdag i veddesta.
Det är min kollegas mans företag där jag ska sitta och skruva ihop olika saker med skruvar och muttrar typ.
Jag hoppas att jag klarar av det så att man kanske blir inringd fler gånger. Lite extra pengar skadar aldrig som sagt!
 
När jag kom hem idag var jag helt slut så jag somnade på soffan och vaknade för en stund sedan och gjorde mig två hamburgare med fullkornsbröd. Det går så snabbt att göra så det fick bli det idag.
Nu sitter jag och väntar på att ullared ska börja på tvn så ska jag kolla på det och vila lite till.
 
Måste samla krafterna för tidiga morgnar och långa dagar i helgen:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback