Godmorgon

Vaknade nyss och väntar på äggen på spisen innan jag kan äta min frukost.
Det blir yoghurt med hallon och en sockerfri musli samt två ägg till frukost. 
Det viktigaste för mig är en stadig frukost för att orka av morgonen med träning.
Innan träningen ska jag tvätta mitt lilla blåbär som ska in på lackning på fredag och bli fin. Tanken var ju att vi skulle åka till ullared imorgon men det blir nu inget av det. Anlednigen är att pappas bil har börjat låta och det är inte så bra att åka sextio mil med den.  Så jag blev ju såklart besviken för jag har skrivit en stooor lista men vi får åka om tre veckor istället. Då har jag även fått min andra lön från cafet.Jag och Filip var på lägenhets visning iförrgår men den har redan höjts mycket i pris och det var väldigt synd då Filip verkligen fastnade för den och även jag. Man får väl hoppas att det dyker upp fler objekt.
 
Nu dags för fukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback