April

Men tjeeena.
Har haft ett litet uppehåll men kanske kan komma igång igen om ni har tur;)
Tiden som gått har rullat på som vanligt med jobb på cafet och salongen och självklart träning. Träningen rullar på bra men jag fattar inte hur lång tid det ska ta innan magen börjar ta form. Ben, rygg och armar börjar ta form så kom igen nu magen! Får öka på vikterna på maskinerna så jag bygger mer muskler som i sig bidrar till fett förbränning.Har börjat lägga om kosten mer nu och utesluta mycket kolhydrater och framför allt socker. Även fast jag gjort det ett bra tag redan så kan vi hoppas att det hjälper nu.. Idag körde jag ett riktigt bra pass på gymmet. Jag började med tjugo minuter löpning och avslutade med fyrtio minuter styrka. Bra svettig när jag gick därifrån men ack så nöjd. Har även varit ute hos ponnyn idag och motionerat både mig och han. Middagen idag blev flygande jacob men utan ris för min del. Imorgon blir det träningspass innan jag ska åka till ponnyn och sen blir det kvällsjobb för mig på salongen. Nu är jag tillbaka minsann!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback