April

Tiden går snabbt och snart är det bannemej dags för sommar! Ullareds resan i torsdags blev inställd pågrund av att pappas bil är på service och för att kungaparet skulle komma. Vi såg i aftonbladet att det hade varit 13.000 personer där då så det var nog tur att vi inte åkte ändå. Jag lämnade även in bilen på lack i fredags så alla pengar jag hade sparat gick ju till det. Nu blir det ullared den 25 april istället och det är perfekt. Då har jag fått min fasta lön från cafeet och den lär ligga på 4000 denna månad och det kommer man ganska långt på i ullared.
Planen är att köpa lite flytta hemifrån saker som kan vara bra att ha som handdukar och porslin och sådant fint. Det är så kul med massa fina tallrikar och sådant. Får spara allt i mitt rum till den dagen jag kan flytta hemifrån!
Jag ska kolla efter träningskläder och fina vårkläder också. Åh vad jag längtar, dock är den fem timmars bilresan inte lika suktande. Idag har jag jobbat och sen har jag vilat på soffan. Det blir så när man vaknar halv 8 av sig själv,då somnar man på soffan senare på dagen.
 
Imorgon blir det morgonträning och jobb som gäller och sen ska jag hämta hem blåbäret från lackningen. ÄNTLIGEN! Man är fan inte hel utan bil alltså. Allt blir helt värdelöst och krångligt..
 
Denna vecka bor jag hos Filip och jag inväntar skjuts dit nu. Ska laga mat och fira heltidsjobbet för mr F.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback