Övningskörning och ensam mamma söker

Godkväll. Tror det är ungefär 30e gången jag gör en blogg i hopp om att orka skriva lite då och då. Vi får väl se hur det går denna gång men jag ger det en chans. Jag tänkte skriva om tips jag har angående hår och naglar och sedan lite om vardags bestyr och så vidare.
 
Idag har jag iallafall varit ledig från jobbet då det inte är löning fören imorgon är det ganska segt på jobbfronten,dock fullbokad onsdag-lördag så det är nice
 Imorgon ska jag mamma och pappa åka till ullared kl 4.45 och shooooppa.. Jag har en del saker på min handlingslista så som träningskläder,patroner till skrivaren med mera.. Skulle jag skriva ner allt här så skulle det bli ett långt inlägg!
 
Träningsfronten: Idag var jag så trött så jag har inte orkat träna idag utan har bara kört lite lugnare övningar hemma. Lite situps övningar och benövningar, jag väntar till onsdag då blir det svettigt gympass.
Har börjat köra lite mer övningar på gymmet. Jag börjar med 20 minuter på löpbandet i intrvaller och sedan 20-30 minuter på crosstrainern i intensivt tempo. Sedan avslutar jag passet med armövningar på maskin och situps på golvet. Jag hoppas att jag snart ser resultat av träningen, det är ju oftast så att man inte riktigt ser själv utan att folk runt om ser.
 
Blev ett rätt långt första inlägg, uppdaterar mer imorgon on the road to ULLARED: YEAH...heheh
 
 
                                                                          K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback