Efterlängtad helg.

Gud så skönt med helg! Har kört två timmars körlektion idag som gick riktigt bra. Körde till sundbyberg och så runt där och sen hamnad vi i köer på vägen hem så övade även kö körning. Det känns att det börjar närma sig, mitt mål är fortfarande till oktober. Har ju hela oktober månad på mig så nu jävlar kör vi hårt!!
Den här helgen är jobbfri vilket är skönt när man jobbat så sena kvällar denna vecka.
Inga speciella planer för helgen men får se vad som dyker upp, kan vara skönt att bara ta det lugnt också.
Lägger upp lite grejer på tradera och blocket just nu. Bland annat en brun boomerang dunjacka klassiska modellen. Någon intresserad så hojta!? storleken är small men passar mig så den passar allt från s till m.
Nåja, väntar in pojken som kommer snart hoppas jag. Inte träffats på hela veckan vilket är ovanligt för vår del men det blir så ibland.
Träningsfronten: Tjugo minuters hög intensiv på crosstrainern,10 minuter styrka+mage och avslutade med 5 minuter på roddmaskinen. Roddmaskinen ska nu ingå i mitt program, väldigt bra för mina stela axlar och nacken.
 
Får se om vi hörs av mer ikväll, annars hörs vi imorgon!
ha en mysig kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback