Träning på g!

Tjena!
Kom nyss hem, har varit och ätit och städat hos lilla farmor. Sen hämtade pappa mig så kikade vi bilgrejer men hittade inget i min smak haha. Rosa och bling bling tack;)
Tänkte att jag skulle zumba idag men jag ändrade mig eftersom de börjar halv 8 och jag är hemma nu.
Det får bli medelgympa istället! Klockan 6 börjar den så ska snart börja gå neråt mot lillsjö skolan i mina nya träningskläder jag fått av mamma. Medelgympan är grym, det är intesivt ibland och sen lite lugnare tempo och det passar mig bra. Imorgon blir det gympass på morgonen innan jag ska till jobbet och sätta extensions på en kund.
 
 
Dags att röra sig, hörs sen!

      Köpte detta idag, ska bädda ner mig i det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback