Söndag

Tänkte skriva godmorgon.. haha

Hade en mysig kväll igår med hjärtat och en mysmorgon.
Hade bestämt med pappa att han skulle hämta mig hos Filip klockan tio, så jag ställer klockan på halv tio.
Kvart över nio får jag ett sms där det står "här nu". Upp och hoppa var det bara då. Vi skulle hämta upp mamma och sen åka på loppis i komethallen. Jag skulle även köra dit och det gick kanonbra.

Köpte en jacka,en pälsväst och en julklapp!
Sen skulle vi till salongen och sätta upp mina hyllor vid nagelbordet så nu har jag fått i ordning.
Vita tavellister som jag kan ha fina ljuslyktor på samt nagellack och oljor som kunderna kan köpa.
Resten av dagen har gått åt till att.. ja gissa vad? Plugga teori förstås, yeehooo.
De går bättre och bättre iallafall så jag hoppas att jag är redo för teori och uppkörning inom dom närmsta veckorna.
Min bilskolelärare kommer hem på fredag så antagligen ska vi boka då! iiiiih.. snart har jag ett körkort i min hand och kan vara fri,åka var jag vill,när jag vill,hur jag vill. Utan en gnällig pappa bredvid det vill säga ;)
 
Veckan som kommer blir det jobb,övningskörning samt träna!
legat lite på latsidan med träningen men får köra hårt nu om jag ska få bort min mage :)

Nu ska jag plugga vidare... ha en skön kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback